Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 września 2012

Versatile Blogger

Z wielką przyjemnością pragnę oznajmić, że koleżanki blogowe czyli Mama Alergika Gotuje i Pozytywnie Kreatywnie  nominowały mój blog do Versartile Blogger Award :). Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu i gorąco dziękuję. Gryzie mnie tylko ogromne poczucie winy, że swoje nominacje zrobię dopiero teraz. Odnoszę jednak wrażenie, że wraz z nastaniem jesieni wróci łąd i porządek po wakacyjnych relaksach i na swoim blogu będę bywała częściej :)


Jako, że ja także pragnę wyróżnić mile menu oku blogi przedstawiam zasady, które musze spełnić :

 - nominować 15 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
 - poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
 - ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
 - podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
 - pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu


Moje nominacje:

1. Babylandia - za niezliczoną liczbę pomysłów na spędzenie czasu z własnym dzieckiem 
2. Kolorowe dzieciństwo - za inspirację i kreatywność nie tylko  na blogu ale także w prawdziwym życiu - dzięki Kochana Asiu 
3. Trochę inna cukiernia  - jako mama alergika pierwsza mi pokazała, że bez jaj i mleka mozna wszystko :)
4. Smakołyki alergika - za cudne smakołyki alergika
5. Smakoterapia - za fajne pomysły na zdrowe jedzono 
6. Pyszna dieta - za świetne pomysły na "alergiczne" dania :)
7. Alergia pokarmowa - za wyjątkową prawdziwość i dania mimo, że dla alergika to jednak jak " u mamy"
8. Ciastko z marzeń - za śliczne zdjęcia, ciekawe inspiracje do przerobienia po mojemu :)
9. Domowe wypieki - za fantazję 
10. Kasza prodżekt - za kaszę i itp. itd. 
11. Internetowy blog Cecylki Knedelek - za stworzenie miejsca w sieci dla bohaterów książek Joanny Krzyżanek, fajne konkursy i w ogóle :) 
12. Zanim znów wyruszysz w góry - za pokazanie, że rodzinnie można fascynować się górami, za pokazanie mi miejsc, gdzie warto bym była ze swoją rodziną 
13. Co na wege obiad  - za pomysły, okazuje się, że przy trzech dietach mojej córki wege pomysły sprawdzają się świetnie :)
14. Moje wypieki - za ekskluzywność dań, ale i spełnianie moich i zamówień kulinarnych ( jogurt wege :)) 
15. Przy winie i całkiem niewinnie- za zakwasy bezglutenowe i nie tylko

7 rzeczy o mnie, o których nie wiecie :)

1. Marzę o wyprawie kolejną  transsyberyjską.
2. Pragnę mieszkać w górach, konkretnie w Pieninach.
3. Pragnę wyruszyć w podróż balonem przez Afrykę.
4. Kocham życie. 
5. Wciąż kombinuję jak zgubić parę kilogramów.
6. Uwielbiam dobry stary rock i blues lat 70 i 80.
7. Chcę  być dobrą mamą i przyjaciółką dla mojej Zuzy. 

Od razu napomknę, że nie nominowałam blogów, których autorki mnie nominowały. Uwielbiam je, ale biorą już udział w zabawie, więc miejsca ich odstąpiłam innym :)

Spieszę poinformować nominowanych :)





6 komentarzy:

  1. ślicznie dziękuję za te miłe słowa i wyróżnienie o poranku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za nominację. Tylko czy będę miała czas, żeby spełnić warunki uczestnictwa w zabawie, to już insza inszość;) Ale się postaram

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzanko, bardzo Ci dziękuję, jestem zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękujemy za wyróżnienie. Sprawiło nam ono dużą satysfakcję. Czujemy się tym faktem bardzo zaszczyceni i cieszymy się, że możemy zostać Twoimi fanami.

    Dorota i Marek Szala z Zanim znów wyruszysz w góry

    OdpowiedzUsuń